lunes, 5 de diciembre de 2016

THE PINK MOTEL


Hoooola!!
Hoy enseño la nueva colección de la marca australiana (Spell & the Gypsy) que tanto me gusta y de la que ya os hice un post hace tiempo. Yo ya he fichado una de las prendas, con un poco de suerte igual me la  trae Papa Noel.... O para mi cumple...XD
Aunque se que no podré estrenarla hasta que haga buen tiempo pero es que la ropa de esta marca vuela!!! Y no me extraña porque son unos diseños preciosos!!


Heeelo!!
Today I teach the new collection of the Australian brand (spell & the Gypsy) so I like and which I already did a post long ago.
I already have signed an of the garments, with a bit of luck me them brings Santa Claus or for my birthday...XD
Though is that I can not release it until summer, but it is the clothing of this brand flies! And no wonder because they are some beautiful designs!
















Lounge collection by spell & the gypsy: Here


Besos, Marta






4 comentarios:

  1. totally loving these photos! so cool!


    Inspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    ResponderEliminar
  2. Nice !

    http://www.fruityandpassion.com/2016/12/placing-value-on-people.html

    ResponderEliminar
  3. This is one of my favorite shoots ever!

    xx

    www.dylanasuarez.com

    ResponderEliminar