miércoles, 8 de marzo de 2017

New in...

Hooola, ¿Que tal estáis?
Espero que muy bien. Hoy os quiero enseñar algunas cosillas que me he cogido de temporada como una cazadora plateada chulísima (hacia tiempo que quería una), unas zapatillas con abalorios y dibujos que me encantarón de Zara kids y una bomber color rosa chicle de Mango. Y por último mi super compra de rebajas unas camperas de Musse & cloud. Espero que os guste o inspiren, y muchas gracias a todas por los comentarios!! BESOS!!

Hi!! How are you?
I hope very well. Today I want to show some things that I've taken of season like a jacket silver (by the time I wanted one), sneakers with beading and drawings of Zara Kids, and a bomber color pink of Mango. And finally my super sale buying cowboy boots of  Musse & cloud. I hope that you enjoy or inspire, and thank you for all comments! KISSES!



Silver Jacket ZARA: Similar Here




Sneakers ZARA KIDS: Here


Bomber MANGO: Here




Cowboy Boots MUSSE & CLOUD: Here


Y esto es todo, espero que os haya gustado y nos leemos pronto!!

THANKS FOR READING!!
















 

2 comentarios:

  1. Lo de Zara me ha encantado!! las deportivas y cazadora metalizada!!! Super bonitas!!
    el blog de renée

    ResponderEliminar
  2. Combine with a necklace and tulip dress makes me feel really good.The reunion went perfectly after that. Thanks for your article wise suggestions and I highly recommend you to try this dress out as well!

    ResponderEliminar